Tuesday, April 16, 2013

Intro...

Salam 1Malaysia...

Ini bukan blog pertama saya tapi oleh sebab blog yang dulu tu I dedicated khas untuk my first son, Iman jadi x sesuai la nak sambung my daily life story dalam blog tu. Sebab apa I create blog dedicated untuk my first son?.... hmmm... bab tu nanti saya cerita dalan entri seterusnya.

Memandangkan ini entri pertama saya untuk blog ni, so rasanya elok kalau introduce diri sendiri dulu kot heheheheh.... saya ni kerja ngan gomen, gaji pun x seberapa tapi alhamdulillah, rezeki tak pernah kurang. Sekarang ni saya tgh sambung study, kerajaan bagi 3 tahun. Kiranya status sekarang ni pelajar sepenuh masa la. Saya berkahwin dengan seorang jejaka hensem ( sapa lagi nak puji suami sendiri kan... hihihhi) yang berasal dari Jordan. Jadi our marriage ni macam unik sikit la.... dari segi komunikasi, makanan, didikan anak dll. Dengan suami saya ni, saya ada 2 orang anak lelaki.

Yang pertama Mohammad, lahir pada 18 Oktober 2010. Sekarang berumur 2 1/2 tahun.



Dan yang kedua Rashd, lahir pada 15 Disember 2012. Baru 4 bulan.






Saya pernah berkahwin sebelum ni, dan dikurniakan 3 orang anak. Yang pertama Iman, sekarang dah darjah   6. Yang kedua Aina, darjah 4 dan ketiga Iskandar, darjah 2. However, anak sulung saya yang darjah 6 tinggal dengan bekas suami... dan kalau nak baca blog yang saya dedicate untuk dia blh klik link ni...
http://iman-sayang.blogspot.com/


So rasanya cukuplah dulu untuk 1st entri ni kan..... jumpa lagi entri seterusnya ok :)

Kata-kata hikmah hari ni :
"Siapa yang tidak bersyukur pada yang sedikit,
tidak akan bersyukur pada yang banyak."

Jadi bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang......





2 comments:

  1. honey..welcome back
    rindu nak baca yr life story (kepochi kan?huhu)
    bagusla..buka buku baru
    nanti update lagi tau

    ReplyDelete
  2. boleh.. boleh... lama tak berblog ni. bukannya x rindu kat member2 blog tapi asyik dok delay je nak bukak buku baru... anyway enjoy reading my new sweet and happy life story

    ReplyDelete